Gröhling hľadí do Fínska. Žiaci by sa mali učiť v blokoch

Róbert Chovanculiak sa pre Hospodárske noviny vyjadril k plánom ministra školstva. 24. 06. 2020.

Gröhling hľadí do Fínska. Žiaci by sa mali učiť v blokoch

Rezort školstva chce blokovou výučbou znížiť množstvo memorovania u žiakov a viac ich zapájať do činností, ktoré sa striedajú či vyhodnocujú a vedú žiakov aj k rozvoju kritického myslenia. Podľa učiteľa Viktora Križa by však malo ísť pre školy o slobodnú ponuku, pre ktorú sa môžu samy rozhodnúť. „Nesmieme zabúdať, že máme aj učiteľov, ktorým takýto systém nemusí vyhovovať a pre nich by predstavoval zbytočné tlačenie do využívania metód, ktoré nezvládajú a ani nechcú zvládať,“ dodal školský analytik Róbert Chovanculiak.

Celý článok si môžete prečítať tu.

INESS je nezávislé, neštátne a nepolitické občianske združenie. Všetky naše aktivity sú financované z grantov, 2% daňovej asignácie, vlastnej činnosti a darov fyzických a právnických osôb. Naše fungovanie, rozsah a kvalita výstupov, teda vo veľkej miere závisí aj od Vašej štedrosti.
Naše
ocenenia
Zlatý klinec Nadácia Orange Templeton Freedom Award Dorian & Antony Fisher Venture Grants Golden Umbrella Think Tanks Awards