Deviatakov trápi neistota z prijímačiek. Riaditelia sa pripravujú na dve alternatívy

Hospodárske noviny uverejnili článok s vyjadreniami Róberta Chovanculiaka k dopadom online vyučovania. 11. 3. 2021.

Analytik INESS Róbert Chovanculiak, naopak, predpokladá, že kvalita vedomostí z memorovania bude u žiakov o niečo nižšia. „Pri prijímaní uchádzačov sa zníži latka, ktorú budú musieť preskočiť,“ povedal pre HN.

Celý článok si môžete prečítať tu.

INESS je nezávislé, neštátne a nepolitické občianske združenie. Všetky naše aktivity sú financované z grantov, 2% daňovej asignácie, vlastnej činnosti a darov fyzických a právnických osôb. Naše fungovanie, rozsah a kvalita výstupov, teda vo veľkej miere závisí aj od Vašej štedrosti.
Naše ocenenia
Copyright © 2006 - 2025 INESS – Institute of Economic and Social Studies | All Rights Reserved