Čo koronavírus naučil deti a musí naučiť školstvo
Aktuality.sk uverejnili komentár analytika Róberta Chovanculiaka k téme školstva. 6.11.2021

Róbert Chovanculiak, INESS:
„Skutočne som presvedčený, že ekonómia je ten najdôležitejší spoločenský vedecký odbor. Že my ekonómovia blahodarne pôsobíme na spoločnosť a svet by bol výrazne krajším miestom pre život, keby ľudia dokázali pochopiť naše posolstvá. Osobne by som si vedel predstaviť zaviesť školský predmet Ekonómia: ako národy bohatnú, ktorý by sa vyučoval od 5. ročníka do konca základnej školy, aspoň jednu hodinu týždenne. Našťastie nemám ten prsteň, ktorý vládne všetkým ostatným. Nemám tu moc prepisovať štátne vzdelávacie programy. Ale iní odborníci ho majú. A to je ten problém. Každý odborník vo svojom obore má neprekonateľné nutkanie nadhodnocovať jeho dôležitosť. A tak sa deje, že deti trávia v škole čím ďalej viac času, majú hrubšie učebnice, ťažšie aktovky a viac domácich úloh."
Celý komentár si môžete prečítať tu.