Bojkot veľkých firiem je možný. Slováci však musia v obchode urobiť to, k čomu sa hlásia na internete

Webnoviny uverejnili článok s vyjadreniami Martina Vlachynského k bojkotu veľkých firiem. 19. 8. 2021.

Podľa Martina Vlachynského z Inštitútu ekonomických a spoločenských analýz (INESS) totiž signalizácia, teda hlásenie sa k určitým myšlienkam v podobe statusu na sociálnej sieti, nestojí zákazníka takmer nič.

Na druhej strane správanie sa podľa týchto názorov so sebou nesie reálne náklady. „V tomto prípade potešenie z chuti obľúbenej cukrovinky,“ dopĺňa Vlachynský.

Celý článok si môžete prečítať tu.

INESS je nezávislé, neštátne a nepolitické občianske združenie. Všetky naše aktivity sú financované z grantov, 2% daňovej asignácie, vlastnej činnosti a darov fyzických a právnických osôb. Naše fungovanie, rozsah a kvalita výstupov, teda vo veľkej miere závisí aj od Vašej štedrosti.
Naše ocenenia
Copyright © 2006 - 2025 INESS – Institute of Economic and Social Studies | All Rights Reserved